گتوزو در راه عربستان محرومیت هاشمی نسب، تعلیقی شد! توافق پور‌علی‌گنجی با پرسپولیس تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید
سرخط خبرها

زرخانلی: حق سفیرگفتمان رتبه‌های میانی جدول نیست

  • کد خبر: ۱۳۰۷۷۹
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
زرخانلی: حق سفیرگفتمان رتبه‌های میانی جدول نیست
سرمربی سفیرگفتمان گفت: سفیرگفتمان تلفیقی از باتجربه‌ها و جوانان است، اگر روز خوب فوتسال به تیم ما هم برسد، یقین دارم که در بالای جدول قرار خواهیم گرفت.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، رضا زرخانلی پس از شکست تیمش مقابل فرش‌آرای مشهد با اشاره به اینکه این دومین دیداری است که پس از تعطیلات لیگ برتر فوتسال به حق خودمان نمی‌رسیم، بیان کرد: در جریان بازی ۲ بر صفر جلو افتادیم و پس از آن نیز چند موقعیت خوب داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم و قانون نانوشته فوتبال که اگر گل نزنی گل می‌خوری به سراغ‌مان آمد.

وی با بیان اینکه نسبت به فرش‌آرا موقعیت‌سازی بهتری داشتیم، مدعی شد: فرش‌آرا تیم خوبی دارد، اما نسبت به فرش‌آرا در ضربات به چارجوب بهتر بودیم. فوتسال یک روز بد دیگرش را به ما نشان داد. این انتهای کار نیست و در هفته‌های آتی تلاش خواهیم کرد نقاط ضعف خود را پوشش دهیم تا در ادامه لیگ موفق باشیم.

زرخانلی ادامه داد: یک سری از بازیکنان سفیر جوانند و فشار روی سایر بازیکنان وارد شد. بازیکنان در ضربات پایانی دقت داشتند، اما یا ضرب توپ کم بود و یا گلر حریف واکنش خوبی نشان می‌داد. باید در فشار بازی قرار بگیریم تا بتوانیم به جای بازیکنان تصمیم بگیریم.

وی با اشاره به اینکه از تاکتیک فرش‌آرا کاملا آگاهی داشتیم، خاطرنشان کرد: فرش‌آرا در دیدار گذشته خود نیز در یک نیمه به صورت پاورپلی بازی کرد. در برخی از لحظات نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم، اما دریافت گل از روی شوت از راه دور به دلیل فشار بالای بازی بوده است. اشتباه در زمین پیش می‌آید و نمی‌توان به کسی ایراد گرفت. تیم ما روی ضرباتی گل دریافت کرد که می‌توانست به گل تبدیل نشود.

زرخانلی در مورد پیش‌بینی‌اش از ادامه راه سفیرگفتمان در لیگ برتر گفت: به ادامه راه تیمم خوش‌بین هستم. سفیرگفتمان تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها است. یقین دارم فوتسال یک روزی به ما رو می‌کند و ما نیز در بالای جدول قرار می‌گیریم. حق سفیرگفتمان قرارگرفتن در رتبه کنونی جدول نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->